Zorg ervoor dat u uw toestel veilig en goed beschermd verzend. Als u het pakketje aangetekend verstuurt, krijgt u een officiële bevestiging op het moment dat wij het apparaat ontvangen.
Om het overzichtelijk te houden tref je hieronder in een schema de bezorgmomenten. Mocht er iets niet duidelijk zijn kijk dan op PostNL of neem contact op met onze klantenservice.
Pakket verzonden? Je kunt nu met je postcode en huisnummer, tot drie dagen vooruit, bekijken hoe laat je de chauffeur voor pakketbezorging kunt verwachten. Standaard biedt PostNL de bezorging als volgt aan:
Ben je niet thuis?
Je kunt met je postcode en huisnummer, tot drie dagen vooruit, bekijken hoe laat je de pakketbezorger kunt verwachten. Wanneer PostNL een pakket niet kan afleveren bieden ze het standaard aan bij de buren. Als de pakketbezorging nog niet lukt, dan ontvang je een bericht van de bezorger. Op dit bericht staat een 'niet-thuis-code'. Met deze code kun je op de
website een keuze maken voor een tweede pakketbezorging op een dag, tijdvak en locatie dat beter uitkomt.
Pakket Afhalen?
Indien jij en je buren bij de tweede aanbieding niet thuis zijn en je het pakket niet hebben kunnen ontvangen, dan kun je met het bericht van de bezorger de zending ophalen op één van de PostNL Postkantoren. Hiervoor heb je drie weken de tijd. Daarna gaat de zending retour naar de afzender. Vergeet bij het ophalen je legitimatie niet mee te nemen.
Indien u er voor kiest uw producten zelf op te halen kunnen deze worden afgehaald bij:
Pc Reparatie Twente
Wemenstraat 26
7551 EX Hengelo (OV)
074-7850071
Op elk product van Pc Reparatie Twente zit een standaard garantie van 6 maanden tenzij anders aangegeven door één van onze medewerkers of aangeven bij de informatie van het artikel op onze website.
Hoe werkt de RMA aanvraag procedure?
Om u en in zekere mate ons optimaal te kunnen helpen vragen wij u de volgende stappen te volgen voor het retour sturen van defecte artikelen.
1 – Controleert u aub of het product binnen de garantietermijn valt, meer informatie over de garantietermijn vindt u bij de artikelomschrijving op de website.
2 - Om uw RMA afhandeling zo snel mogelijk af te handelen is het niet nodig om deze van tevoren telefonisch of via mail aan te melden. Ook willen wij graag de reden van retour weten.
3 - Bij ontvangst van de retourzending worden de artikelen gecontroleerd. Indien reparatie niet mogelijk is crediteren wij het bedrag binnen 30 dagen.